3dstrom

Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Jag!

Av Malin Edström - 12 mars 2013 20:05

Ja du, nu har man en ny blogg igen som ska bli ganska så enkel,

med lite inlägg lite nu och då (no shit sherlock) xP


Ja vem är jag då? en person som gillar att umgås med mina kompisar även fast det inte händer så ofta som man vill men försöker ändå, dansar 2-3 gånger i veckan med dansgruppen Jamojamo Young i föreningen Jamojamo Arts med traditionel afericandans och många andra stilar.

Så dansen är nog en andledning varför jag inte har så mycket tid med annat än skolan och träningarna,

men det fungerar ^^


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Edström - 18 december 2013 21:19

Dagen har varit ganska kaotisk kan man säga. kännslor till höger och vänster blandat med alla slags tårar och skratt. Men snart är det jullov och då sammlar vi nya krafter, eller gör av med lite innan skolan börjar.  På svenskan så har vi skrivit n...

Av Malin Edström - 17 december 2013 21:23

Endel barnfilmer tycker man fortfarande är helt fantastiska än idag. T.ex Lejonkungen? vem tröttnar på den? eller Ice age?  När Dumma mig kom ut på bio tänkte jag vilken löjlig barnfilm och varför har de satsat så mycket på den? det var minions öve...

Av Malin Edström - 13 december 2013 21:55

Trevlig helg på dig! Ja, nu är detta andra gången jag skriver detta... Jag skulle uppdatera itunes och när allt var klart *happy face* så poppade det upp en lapp. Jag, lat som jag är, orkar inte läsa. klickar på ja. *poff* datorn stängs... Jahapp...

Av Malin Edström - 28 augusti 2013 23:47

Jag brukar aldrig ha någon favorit rätt eller favorit färg. Fågar någon "vad är din favorit mat :I " svara jag typ "em.... korv kanske :S" för jag har värkligen ingen favorit. jag blev tipsad utav Filippa en app som man ungefär sparade ned låtar if...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards