3dstrom

Alla inlägg under mars 2013

Av Malin Edström - 15 mars 2013 18:26

Jag har varit på jakt efter en tåring ganska så länge nu, det fins på glitter på sommaren men jag tycker inte om dom för dom är för mjuka och böjs konstigt tycker jag.


för 6 år sedan tror jag det var, så köpte jag en tåring som är precis som jag vill ha den i formen, men den har inte det snyggaste färgen... Den är rosa med stjärnor men jag hittade den idag och tog på mig den.

På första tån jag satte den på så gjorde det ont när jag gick så jag flyttade den...

Nu när jag tittar ned på mina fötter så märker jag att jag har två stäck på mina tår, ett på vardera tå som ringen har suttit på.


Kul inlägg jag vet, men jag blir så sur när man köper något som ger en extra ring när man tar av sig den första!

Samma sak med endel örhängen... så nu har jag svarta ringar på mina örsnibbar och svarta sträck på mina tår tills att jag duschar nästa gång...

Av Malin Edström - 15 mars 2013 15:19

Idag var sista dagen för mig att praktisera på Sandalidens förskola.
Det har varsitt så mysigt där med alla barn och att få leka med dom. Igår hade jag en dancworkshop med barnen. Det var hela 18 stycken som ville vara med! Så vi fick dela upp dom i två grupper.
Men idag var det lite kaos, alla var trötta ifrån veckan, lösa tänder hit och dit som gjorde ont. Och varje dag var det många som ville att jag skulle sitta vid deras bord vid lunchen och att dom skulle sitta i mitt knä på samlingarna men det fick bra ändå.

Av Malin Edström - 14 mars 2013 21:46

Alla kan ju vara rädd för lite allt möjligt och så, men min hund... ja, vet inte riktigt om han är rädd för dom men han verkligen hatar apelsiner!

jag tog justen apelsin och när jag skulle börja skala den och vände mig om mot Bosse (min hund) så började han skälla och backa undan. Jag gick mot honnom lite senare när jag inte slet i skalet på apelsinen för att det inte skulle spruta någon saft, men han reagerade på samma sätt :P


           

Av Malin Edström - 13 mars 2013 22:38

Idag har jag haft hicka 6 gånger om inte 7!

Jag fattar inte riktigt varför jag har fått det så mycket just idag, har typ inte haft det på flera månader.

Jag läste på lite facktiskt vad hicka är (hoppas det inte bara är jag som inte visste vad hicka igentligen är) ^^

Det som jag fick fram var att mellangärdet som gör att vi andas in krampar och skapar ett tryck, och det ljud som man gör är när något vid stembanden stänger.

Så nu har jag lärt mig något idag! xD

Av Malin Edström - 12 mars 2013 20:05

Ja du, nu har man en ny blogg igen som ska bli ganska så enkel,

med lite inlägg lite nu och då (no shit sherlock) xP


Ja vem är jag då? en person som gillar att umgås med mina kompisar även fast det inte händer så ofta som man vill men försöker ändå, dansar 2-3 gånger i veckan med dansgruppen Jamojamo Young i föreningen Jamojamo Arts med traditionel afericandans och många andra stilar.

Så dansen är nog en andledning varför jag inte har så mycket tid med annat än skolan och träningarna,

men det fungerar ^^


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards